Sol sol sol :D

SOL! :D
Hur skönt som helst!
Blev en riktigt skön dag idag, först föreläsning av spången,
lite om typ vad dom höll på med, som var att dem pratade med
ungdomar som har ångest osv.
Sen en film om alkohol, den va faktiskt rätt bra!
Och lite disskusion :)

Sen hade vi lååååång lunchrast så jag och Tess gick ut å åt,
vi tog en macka i café årummet, en god fralla med russin, fylld av
brieost, salami, paprika, sallad, rödlök och massa annat gott!
Va hur gott som helst, och till det, grönt te med gojibär i,
riktigt gott te!
Sen vidare till fyrishov där vi körde ett löppass, med olika löptekninker,
intervaller och olika träningsgrejer, (typ springa med höga knän, spark i rumpan osv.) 
Sen sprang vi totalt 6km, så de va skönt att få träningen avklarad :) 
Nu har jag fullt av sol på altan och en del plugg som ska göras,
så nu ska jag ut i solen och plugga!

Puss
Den goda mellisen jag åt idag bestod av:
Blåbär
Hallon
linfrön
nyponskalspulver
filmjölk
sojamjölk
päron
solroskärnor
med granola som topping!
mmmmh, riktigt god!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback