sovmorgon!?

Nä inte direkt.
Jag visste att jag hade sovmorgon, ÄNDÅ tar jag fel på tiden, skyndar på mig kläder
och slänger snabbt ihop en frulle, äter och ska precis borst tänderna när de slår
mig att bussen går om en timme..
haha, börjar ju 09.45 inte 08.45!
Haha, jaja, skönt att få lite tid över :)
Så nu tar jag en STOR välförtjänad kopp te med lite extra honung
och njuter lite mer av att ha gått upp i tid :)

Det är rätt skönt faktiskt.
Att ha tid över alltså.
Annars kan jag vara sån som gillar (JA jag vet, konstigt nog) att stressa på morgonen,
inte för mycket, men lite så man kommer igång lixom, då slipper man
tänka så mycket, då är de bara att göra lixom,
hehe, fattar ni?
nä kanske inte, men jaja!
Idag blir en bra dag :) 
Puss


Kommentarer
Postat av: Therese

Porrig brud. SNYGG!

2011-04-12 @ 08:57:45
URL: http://braandts.blogg.se/
Postat av: Visan

Va fin du är söto!

2011-04-13 @ 08:44:05
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback