Storm!!

Mysigt med storm!
Det är verkligen riktig storm idag, jobbigt när håret flyger i
ansiktet ja, men mysigt ändå!
Speciellt när jag sitter här inne med en kopp grönt te..!

Var på föreläsning imorse, var en tjej som föreläste
om sitt liv med ett ben och om att ha cancer i tonåren.
Jätte intressant, och man blev faktiskt riktigt glad när hon berättade,
för hon var så positiv! I allt hon sa!
Jag blev verkligen riktigt imponerad av henne,
Jätte duktig var hon! :)

Sen blev det en film om spelberoende, inte lika kul..
Haha, helt sjukt hur lätt man kan bli beroende och sjukt hur länge
vissa kan sitta vid datorn..
och efter det var det bara thaiboxningen kvar!
Haha, jag hade glömt hur tunga mitsarna var att hålla i, fyfan!
Det va ju jobbigare än slagen!

Så körde vi lite fys med armhävningar, rygglyft, plankan och lite sånna grejer! 
Kul :)

Och nu har vi äntligen bokat resan! :D:D
WIHO blir turkiet 1vecka i Alanya! NICE
Hörs senare, puss :)
Jag har en bra mysig kopp :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback