Träningsöversikt v.13

Måndag- Vila

Tisdag- Vila

Onsdag- Promenad ca 8km

Torsdag- gympa 45min

Fredag- Cirkelfys (har fortfarande VÄRLDENS träningsvärk i ryggen....)

Lördag- Promenad 2.5km spring 2.5km

Söndag- Hopprep 40min styrka (främst mage) låååång stretch

Så såg min träning ut förra veckan,
jag är nöjd :)
Eller inte helt, för vilodagarna ligget ganska opassande,
men så kan de bli :)
I fredags så körde jag cirkelfys och FY FAN(!) va jobbigt!!!
Jag har fortfarande sån sjuk träningsvärk i ryggen,
men fan va kul de va :D
Helt underbart att få ta ut sig så pass mycket, de va riktigt roligt!
Sen i lördags så skulle jag främst bara prova hur fort jag kunde springa,
de blir hårdträning nu, sen ska jag prova en gång till om några veckor och
se ifall tiden förbättrats något :) 

Puss
E sjukt sugen på att börja cykla igen..
kan de inte bli bra väder snart?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback