träningsprogram..

Försöker skriva en uppgift jag har tills på fredag,
ska lägga upp ett träningsprogram efter mitt mål som jag har,
börjar bli liiite stressad, skulle verkligen ha börjat med dethär tidigare,
men jaja, försökt har jag iaf :)

Sen har jag ju ett upplägg sen tidigare, men det svåra är hur man ska skriva ner allt..


Jaja, har varit ute och sålt fryspåsar.
fryspåsar lixom?
vem FAN vill köpa fryspåsar?
Inte en jävel! Förutom dom som tycker synd om mig och köper pga. det.
Synd bara att folk inte insre hur bra dom är,
det ska faktiskt vara bra kvalité.. haha :p
Fick sålt några när jag la på mina "ledsen hund" ögon..
Så nu hoppas jag att klassen ser att jag försöker och att det inte
är jag som inte sålt några, utan det är inga som vill köpa! 
För "alla" har redan köpt.... greeeeeeeeeat :)

Puss!
(köp påsar av mig!)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback