Ut å sola!

Nu har jag solat, fixat iordning mig, pumpsen är på och ska snart
iväg till bussen!
Har bestämt vårträff med SötaTess på stan idag,
Blir riktiga vårkänslor för mig idag, min nya blå blommiga sjal jag köpt,
ett par jeans, blåvitrandning tröja och ett par svarta höga pumps på de!
Min våroutfit är fixad :)

Känns bra att sommaren är påväg och vi firar det med fika!
Jag som trodde vi hade massa fika kvar i frysen sen förut som ingen
ätit upp, men det verkar som om någon gått och snokat där..
Dock så hittade jag 2st bitar av en raw-food tårta!
Gott! :D

Jaja, träningen är avklarad, blev 1.2mil på cykel!
Gick rätt bra faktiskt, var skönt att få komma ut!
Och sola kan man ju göra samtidigt ;)
Hihi, nej nu ska jag packa väskan och trippa ner till bussen!
PUSS
Blir en bild från i söndags när vi var ute och åt på koh phangan :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback