välkommen till uppsala, naked juice bar!

WIHO!
Har varit och shoppat lite med mamsen :)
Och vet ni vad jag har upptäckt!?
Naked juice bar har kommit till uppsala!
wiho! ÄNTLIGEN!
Så varmt välkommna är ni, så fort jag får tid ska jag komma och
fika hos er :)
Hehe, lite kul att dem serverar rawfood men hon i kassan visste inte
va rawfood va.. jag klandrar henne inte, de är nog inte så vanligt ändå :p
Blev ingen träning idag, var inte sugen på att köra gym och spinningen
var fullbokad.. pissåshit! Men tar en välförjänat vilodag även fast jag inte vill,
haha!
Imorrn blir det nationella provi hela 5h! 
Självklart laddar jag upp med en oatly smoothie och russin, sen ifall jag hittar något
annat gott i skafferiet som typ katrinplommon så förljer det nog också med ;)
Hörs sen, puss!
Du som komenterade mitt inlägg om "frulle" gav inte mig någon mailadress
eller bloggadress, skriv din mailadress till mig så hör jag av mig, självklart vill jag
hjälpa till :)!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback