23/8

Gym stod på shemat idag igen!
Var helt slut efter skolan, hade väärldens huvudvärk,
men jag gick till gymet ändå och tänkte bara köra lite lugnt,
så jag stod på crosstrainern i ca. 35-40min, för att värma upp musklerna ordentligt,
har ju sån himla träningsvärk sen i söndags å måndags, så de kändes skönt.
Sen blev de lite styrka ben/armar på de och en låååång stretch! 
De va riktigt skönt, ett bra pass faktiskt :)

Imorrn står VILA med 2 stora utropstecken på shemat, de är de verkligen dags för!
Är helt slut nu, efter flera dagars träning, så att vila är välbehövt för min del :) 
Men de ska bli skönt, har en del att göra så skönt att få lite tid med de.
Nej, hoppas alla haft en bra dag! 
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback