Back on track...!

Nu kör vi igen!

Igår blev de en tur ut med båten, förmodligen den sista gången..
Men de va grymt!!
Åkte på en spegelblank sjö, hoppade högre än jag någonsin gjort förut, åt en dundermiddag,
och fick en superkväll! 
Dagen efter kändes inte.. lika bra! haha, med en 8km löpning och wakeski åkning från gårdagen i bakfickan
så resulterade de i en GRYM träningsvärk!! 
Men, de känns skönt faktiskt, så tog den ork jag hade och drog till gymmet efter lunchen,
mätt av en supergod och superstor sallad som jag tryck i mig (köper man en sallad för 85spänn ska man fan äta upp den också!!) fick lite tid över så illamåendet hann gå över innan jag begav mig till gymmet iaf, haha!

Men, dem har precis öppnat, efter att ha byggt ut.. 400kvm? stort var de iaf!
Och jätte fint :) 
Så kändes fräscht och skönt, körde igenom armar och ben, eftersom jag har en grym träningsvärk
så tog jag de rätt lugnt och bara körde de jag kände för,
men de gick väldigt bra faktiskt!
Känns som att man är på G igen! ;) 

Hörs! 
Puss
På torsdag kommer min älskling hem!! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår du hur sjuk du är som kan springa 8 km? Haha fy fan ÅH AVIS TJEJ. Hoppas vi ses snart, muuu :)

2011-08-22 @ 18:54:49
URL: http://braandts.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback