Färgar håret..

Spännande! 
Har precis sköljt ur färgen ut håret så sitter med en inpackning nu,
sen ska jag bara låta de torka så får vi se hur de blir!
Lite röd/brunt var jag ute efter iaf, förhoppningsvis är de något åt de hållet, haha!
Menmen.
idag har jag och linda handlat, vart en gooood sallad efter de, och nu har
vi 2st ben&jerrys som väntar på oss i frysen! YUMMI!
Tänkte lyxa till de lite såhär i vardagen bara för att lixom, lite roligare då :)

Imorse (07.15!) var jag på qigong (en sorts yoga) med klassen, haha,
de va faktiskt rätt kul, eller kul och kul de va roligt att pröva på iaf,
körde ute i linneträdgården, de va jättefint väder som tur va, dock kallt,
men fint :) 

Nä nu måste jag skölja ut inpackningen!
PUSS 



Ska ni färga håret någongång så rekomenderar jag dethär märket, tints of nature! 
Det är främst ekologiska ingredienser och inga kemikalier,
myyycket bättre för håret och hårbottnen alltså!
Finns på life :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback