Rygg/axlar??

Gick till gymmet idag efter skolan,
eftersom jag körde ett lunch-pass (jag är rätt så nogrann med att ha regelbunda måltider)
och jag visste att jag inte skulle äta lunch förrän sent, runt halv 3 ungefär
så laddade jag upp med en bra frukost bestående av:
1dl fibrerhavregryn, linfrön och boveteflingor (allt som allt 1dl) 
2dl vatten
och kokade upp de, som topping blev det nyponskalsmjöl och rivet äpple och havremjölk,
sen åt jag 1ägg, både för mättandets och proteinets skull.

Till mellis skulle jag haft med mig keso, men den var tydligen slut, och
i brist på inspiration så tog jag med mig en grov fullkornsmacka (glutenfritt, eftersom jag inte äter gluten nu på några veckor) med ost, osten är en bra proteinkälla, MEN.. de behövs en del för att de
ska täcka "behovet" alltså får jag inte i mig speciellt mycket protein av bara 1skiva,
däremot är de bättre än ingenting. Men jag tog iaf några skivor ost på de,
borde haft något större mellis dock, men jag klarade mig faktiskt väldigt bra, men nästa gång blir
de nog keso.

Efter träningen blev det en banan och lunch när jag kom hem,
så kosten har jag hållt rätt bra, och inget blodsockerfall trots sen lunch,
dessutom så fick jag mycket bra energi från min frukost som gjorde att jag klarade lunchpasset
med ett bra flyt! 

Träningen gick bra, men jag som skulle kört rygg/axlar tappade motivationen och
ville köra ben/armar som jag i princip jämt gör..
Lite tråkigt faktiskt, skulle nog behöva kolla mig omkring efter nya maskiner
och lära mig något nytt, annars är de så lätt att man fastnar på dem "gamla vanliga maskinerna".

Så efteråt kände jag mig inte så jätte nöjd med passet ändå, kändes som om jag bara stressat mig igenom
de trots att jag hade gott om tid.. 
Jaja, så kan de bli ibland! Nu ska jag bara ladda inför nästa pass, och hoppas på att de bli bättre! :)

För övrigt så är nästa pass på shemat Yoga! Kundaliniyoga för att va mer exakt, aldrig provat
yoga förut, så de ska bli lite kul att se va de är för något :)
kl 19.30 ikväll börjar de, så nu blire tidig middag bestående av vegetarisk squash lasange, gott! :) 

Hörs senare, hoppas alla haft en bra dag! :) 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback