Sjuk.

Sjuk, sjuk och återigen sjuk.
Med bara 2veckor kvar på mitt sommarlov har jag inte tid att vara sjuk!
Har massvis med saker som jag vill göra..!
Men nejnej, då ska man sitta här å va sjuk istället ja.

All min fina jämna bränna har börjat flaga bort, trots(!) att jag smörjde in mig massvis i
turkiet, t.om. med 50! och trots att jag tagit mig tid till att smörja in mig 4ggr om dagen med hudlotion..
:(
Jaja, ingen idé att hänga läpp över de, trots att jag gärn hade haft kvar min bruna färg.
Igår fylllde min söta bästa vän Mimmi 18!
Det blev ett firande fullt av mat och tårtor och kakor och annat gott,
Mums!
Hoppas de kan räknas som kukelimuck medicin, i min värld gör de de iaf!
Näää, nu ska jag trycka i mig ännu lite c-vitaminer så jag kan friskna till.

PUSS och när skolan börjar (om 2v.) så kommer det bli regelbunden uppdatering igen ;)


Vill tillbaka!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback