Aj aj aj aj

Träningsvärk, baksida lår!
AJ AJ AJ säger jag bara, försökte sätta mig upp i sängen imorse, och haha, de gick knappt!
Men de är ingen jobbig träningsvärk utan rätt skön, man känner verkligen att jag gjort något ;) 

Till frukost blev de iaf keso blandat med fil och musli/frö blandning, blåbär, gojibär och kanel.
YUMMI!
Va riktigt gott, funderar på att ta en macka också, har liite lite kyckling kvar som behövs ätas upp
så tänkte satsa på något god kyckling macka, men de låter ju som lunch?
Men ääh, jag tar de nu ist, blir nog gott :)

Sen blir det lite städning, och sen ut och gå!
Fint väder idag, massa snö och ljust ute.
Gick upp jätte tidigt imorse, kl. 6 för att fixa lunch och mellis till wille, vilken fin flickvän han har va ;)
Haha, men de va inte så hemskt. Jag va rätt så pigg imorse så :) 
Han fick lasange till lunch och en köttbullsmacka till mellis, så mätt blir han nog, förhoppningsvis, haha!
Idag komer tess och mimmi hit, ska bli mysigt :)
Men om dom ska göra de så får jag nog ta å skynda mig lite, så jag hinner!
Ha de, PUSS
Längtar till sommaren!!! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback