Äppel-kanel havregrynsgröt!

Snart ska jag iväg och jobba, om 30min.
Så tar lite sen "lunch" som blir äppel-kanel havregrynsgröt!
Goott :)
Och lite linfrön på de, gott och nyttigt!
slutar 21.00 idag, så har inte så långt pass om man säger så, skönt de iaf :)

efter de är jag ledig i 2dagar, och sen jobbar jag helg!
ska bli skönt att få vara ledig nu, inte för att jag jobbat så värst mycket,
men de är ju alltid skönt med ledighet :)

Men åh va god min gröt blev!
Gör vanlig havregrynsgröt (1dl havregryn, ca2dl vatten) och när de har fått koka upp och blivit nästan som gröt så häller man i dem tärnade äpplena och massa kanel!
så blir äpplena lite mjuka och varma, sen har jag över linfrön och blandar gröten.
Kan strö över lite sirap om man vill, men de är gott att bara äta den som den är :)

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback