:))

Blev lite piggare av min powernap nu,
och efter 1hårdbrö macka med ägg och en riskaka med phialdelphia
är jag fortfarande hungrig?
Snart blir de middag som består utav en fräsch sallad och sen
vidare till mimmi i min nya fina tröja :)
Och nyklippt hår!
Linda klippte mig idag, och oh så fint de blev.
Nu ska jag bara slinga de lite så de blir lite ljusare som matchar våren,
nu när vi går mot ljusare tider så går jag mot ljusare hår!

Nej men slänger ner kameran i väskan också så de blir lite bilder ikväll!
Eller, inte slänger, är ju rädd om min fina kamera! men, lägger ner den, hehe.

Vi hörs senare!
Pussss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback