Honey I´m home!

Hemma efter jobbet nu, skönt, idag är de fredag!
För mig iaf ;)
Hihi.
Jobbet gick bra iaf, på lunchrasten gick jag ut på en promenad,
nästan tillräckligt snabb för att kunna kalla de powerwalk,
gick iaf så fort mina smalben klarade av utan att göra ont, haha :)
Så kände mig lite hurtig där.

Kvällens träning blir hopprep, får se hur länge, hade bara tänkt värma upp lite
och sen stretcha så blri ingen hårdträning idag, men imorrn har jag
tänkt att jag ska gå ut och springa om vädret tillåter, hoppas hoppas!

Så håll tummarna för de så blir de bra!
Imorrn kommer min älskling också, längesen nu!
Hihi myspys. Hörs senare! PUSS

Får bli en "gammal" bild :))



Undra om han har rakat av sig håret fresten...


Kommentarer
Postat av: Visan

Men söta rå! Och syrran, biceps, biceps, biceps va ere jag ser?? biceps ;)

2011-02-07 @ 09:04:41
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback