lalalalalalala

Har precis satt upp en ljusslinga i mitt rum, i form av ett hjärta
som hänger precis ovanför sängen, kan inte avgöra om de blev bra eller inte?
När den är släckt sre de konstigt ut för man ser spikarna jag satt pp de med, heheh
inte såå duktig på att spika kanske.. ;)
Men när de är på ser de jätte fint ut, tänkte sätta upp en bild i mitten av hjärtat också,
men jag får inte igång skrivaren!! 
Blir så arg på alla våra skrivare, denhär skulle ju funka!
Men icke..

Jaja.
Snart hoppas jag någon kommer hem, för jag har riiiiktigt tråkigt :)
PUSS
Veeet de ser väldigt hemmagjort ut, och är lite snirkligt och inte perfekt, men de va lite meningen, säger vi :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback