mmmmmh skönt!

Känslan av att faktiskt kunna ligga kvar i sängen 30min till är så himla skönt!
Så att vakna runt halv 9- 9 är perfekt för mig, för då kan mig ligga kvar i sängen
utan att känna mig stressad över att behöva gå upp och göra något!
Så himla skönt :)
Det var precis de jag gjorde imorse, vaknade halv 9 och gick upp runt 9,
synd bara att vädret är så himla kasst, de hade ju varit roligare att vakna upp till sol,
men jaja!
dethär får väll funka de med :)
Får se vad de blir till frulle idag, förmodligen samma som igår,
för de är ju så himla gott! :D
Haha, jaja vi får se helt enkelt ;)
Kanske ska sätta mig och kolla på bert fjärt?
Ganska skönt en sånhär mulig dag å bara dega framför tv:n,
iaf nu på morgonen ;)
Så så får de nog bli!
Hörs senare, puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback