Noni-juice!

Godmorgon!
Sitter just nu och dricker lite noni-juice
(om ni undrar vad det är, så har min syster skrivit ett fint inlägg om de här!)
och ska träna om ca. 15min, efter de blir det en välförtjänad frukost!
Morgondagens träning blir intervaller! Längtar redan, ska bli kul att se hur de går,
längesen jag sprang intervaller nu känns de som :p
Men, först till dagens träning:
Det blir hoppreps intervaller med paolo roberto boken!
Får se ur de går, haha, inte bäst på att hoppa än, men bättre och bättre ;)
Nä men de ska nog bli bra, blir lite styrka på de idag också.
Sen blir de min special-supergoda-supernyttiga-sussifrukost!
Känns skönt att träna innan frukost, för efteråt är frukosten alltid snäppet godare,
Like it!

Hörs senare, puss! :)
Blir en bild på mig och en kär vän förra ret när vi var i romme, i år blir de kungsberget och denna gång utan snowboard! hahaha

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback