Nörrlänning!

Kollat på nått dansbandsprogram om nån dans uppe i norrland,
hahahah!
Bondläppar dedär :p
Jaja, dagen har gått bra iaf!
Efter jobbet GICK jag hem, haha.
Först tänkte jag skita i de och ta bussen, men sen såg jag att jag var ändå
tvungen att vänta i 20min på bussen, så jag började traska på och sen åkte
bussen förbi mig, så då var de bara att börja gå hemåt :)
Och jovars, de gick bra, 7km blev det, skönt!
De enda jobbiga var alla bilar som blev sura och körde med hellyset på och bländande mig.
Speciellt irriterad blev jag på nån gubbe som körde en MLT-bil och satte på alla lysen
han hade på hela bilen och bländade mig så jag knappt såg bilen som körde bakom honom.
Idiot..
Jaja, dom tyckte väll jag var dum som gick där antar jag, haha.
Imorrn ska jag till anderssons trafikskola, jippie :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Visan

Gick från Almunge! Haha du är ju knäpp! :)

2011-02-16 @ 08:36:13
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback