Sol sol sol!

Sprang hela löprundan med sol i ansiktet!
Är inte de underbart att äntligen få känna solen i ansiktet medans
man fortfarande kan andas, syftar på att när man sprang när de va som kallast
kunde man knappt andas pga. den bitiga kylan,
men nu, äntligen!!

Så himla skönt var de :)
Kan inte uppskatta hur långt jag sprang, men tog 40min iaf, sen in och stretcha
i 20min och tänka sig, jag har redan nu blivit liiite vigare :D
haha!
Så de känns riktigt skönt faktiskt, att ha morgonrutten avklarad!

Till frukost blev de hemmagjord "yoghurt", eller jag kallar de för yoghurt för konstistensen
blir ungefär densamma fast mycket fräschare,
  • 1 banan
  • blåbär, lingon, björnbär, ja dem flesta frusna bär brukar bli gott med demhär använder jag.
  • mjölk
  • kanel
Sen är de bara att mixa, jag måttar aldrig utan kör på magkänsla, ta så mycket som ni själva tycker känns bra. Sen toppar jag de med reneé voltaire bovete crunch (raw food)

går såklart bra med vanlig muslí också, men dethär är ett väldigt nyttigt alternativ HELT utan socket och tillsatser, russin, äpplen, och annat som jag just den dagen känner för att äta.

välj tillsatser med fantasin alltså!
Till de blev de en mango och ett glas spirulina juice!

Haha, de ser inte gott ut. Vet inte vad som hänt, men tidigare tyckte jag att de faktiskt var GOTT att blanda spirulina med juice, men imorse fick jag tvinga i mig den..
haha, jaja!
Får hoppas de bara är tillfälligt ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback