Time for a date!

Med 3h sömn i bakfickan har jag sprungit som en stucken gris runt i hela huset
och städat och fixat inför kvällen,
de enda som är kvar att fixa nu är bålen och dukningen,
tror jag?
Hoppas jag inte glömt något!

Jaja, vi håller tummarna för en bra kväll med massa fina bilder!
har inte hunnit äta lunch förrän nu och de resulterar i magont, hoppas de går över snabbt!
Dags att måla naglarna och fixa lite mer,
sen hoppas jag att tess kommer så hon kan pigga upp mig lite så jag inte
deckar i soffan innan middagen.

Nä nu måste jag vidare, gå runt och leta fel och rätta till allt som inte stämmer lixom.
Pussssssssss


blir en bild från kroatien för sakens skull :)!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback