tröööött igen..

Nu är jag klar efter att ha sprungit omkring med dammsugare
och mopp.
och nu är jag trött!
Eller, snarare seg.
Ska göra mina protein pannkisar snart! Gottigott,
taggar till träningen med dem och lite philadelphia och bär!
JUSTE på tal om de,
måste ta fram dom frysta bären nu,
hur gott som helst på pannkisarna med philadelphia och bär! Yuuuummi!
Kanske  ska göra en smoothie på de?
hhhhhmmmm.. jo kanske :)
Blir tidig lunch, åker härifrån 20över 12 så äter kl 11 tror jag..
men men, får äta så jag håller mig mätt iaf :)

juste, pappa har köpt ny hoj, hämtar den å söndag! 
Nu längtar jag till sommaren! :)

Kommentarer
Postat av: Lucas

Godmorgon! Sovit gott? :)

2011-02-24 @ 10:35:52
URL: http://styleformen.spotlife.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback