10:41

Vaknat nu, relativt utsövd, eller, känner mig fortfarande lite trött hehe.

Jaja, sitter och funderar på om jag ska ta mig ut på en löprunda innan frukost,
skulle va grymt skönt att ha de gjort faktiskt!
Så jo, de får nog bli av, kanske att de blir powerwalk istället, de visar sig!
Sen blir de lååååååååång stretching.

I 5veckor from. nästa vecka så har jag praktik vilklet förmodligen kommer innebära att jag
kommer få massa tid över, eftersom jag inte har läxor/prov under den tiden,
och då kommer jag att ha tid till träning och stretching.
Så mina pass blir hemma-pass och inga gympass då min praktik ligger åt heelt fel håll
gentemot gymmet och då kommer jag bara få åka massa extra osv.
Så de blir bättre om jag kör hemma-pass ist
och kommer tillbaka till gymmet efter praktiken!
Om snön håller i sig nu, så var det tänkt att mina träningspass skulle se ut såhär:
  • måndag- längdskidåkning (alt. powerwalk/löpning)
  • Tisdag- Paulo Roberto pass
  • onsdag- vila (alt. längdskidåkning om jag blir borta över helgen)
  • torsdag- Paulo Roberto pass
  • Fredag- Vila
Just nu ser de ut sådär, de kommer ändras beroende på hur mitt shema ser ut,
och de kommer förhoppningsvis bli bra så då kanske jag till och med hinner med
några pass till, beroende på hur jag känner :)
De visar sig helt enkelt!
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback