Äppel och morotsjuice!

Gör dina egna juicer!
Utan tillsatser, socker osv.
och faktiskt, om jag får säga de själv, så är dem så himla mycket godare än köpta!
Jag bad mamma köpa en juice maskin för några dagar sen, men hon sa att vi
redan hade en sån maskin i matkällaren, jag bara antog att den va från 80talet och att
hon inte ville köpa ny för att den "är lika bra som alla andra"..
Jaja, jag trodde den skulle va jätte dålig, men tog upp den idag och de visade sig att hon
hade mer än rätt!
Den va ju faktiskt bättre än den nyare modellen som jag testat förut,
lättdiskad, tystlåten och jätte enkel!
Hur bra som helst :D

Så, tack mamma för att du inte köpte en ny, haha :)
Gjorde en lätt och god juice på ett och ett halvt äpple och en morot,
var hur gott som helst!
Och så simpelt :)
Nu har jag tankat hem rasmus på luffen och robin hood: men in tights!
haha, den robin hood filmen har jag velat se så himla länge nu!
Älskar den filmen :D
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback