Glömde..

bort att jag inte alls skulle äta äggmacka, eller kanske de också,
för de jag åt mättade inte så mycket,  men åh va gott de va!
Blev en rawfood-"choklad"pudding åtminstone ser de ut som chokladpudding
och de smakar yummi!
Till en person har man:
1avokado
1banan
rawkako pulver (eller vanlig kakao)
Sen är de bara att mixa! Kakao tar man efter smak, eftersom jag nästan aldrig tar mått
utan kör bara efter hur jag känner så får ni pröva er fram :)
Jag hade i dadlar också, men de är självklart bara om man vill!
Jag tycker dadlar är gott, och då vart de såklart godare med dadlar än utan :)
Till de så blev de sesammjölk!
ett riktigt raw-food mellanmål, haha gott iaf :)
Bilden är tagen härifrån

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback