halv åtta hos mig.

Men hörde hälften av vad dom på tv:n sa eftersom
pappa ska sitta och spela bilspel samtidigt som jag tittar på tv
och skriker som en jagvetintevad när han ligger 1a och när
har blir påkörd av andra bilar.
KUL.
nä men respektlöst om inte annat, sååå jag hörde knappt vad dom sa,
men de va helt ok iaf, bäst jag går och lägger mig innan jag blir alltför irriterad, haha!

Gjorde lite kvällsfika till de,
blev inte choklad puddingen utan de blev äppelpaj, självklart nyttig!
1 äpple tärnat, massssaaa kanel och kardemumma strö över havregryn, en klick smör ifall du vill, sen in i micron på hög värme i 2min, ät med keso, kesella (kesella vanilj är ett perfekt alternativ istället för vaniljvisp!!!) eller annat som lockar :)
Jag åt hemmagjord drottningssylt och keso till, riktigt riktigt gott!

Så, de va mitt kvällsfika de, yummi.
Har inte mycket att göra nu, och kan inte gå och lägga mig än, så får
se om jag hittar på nått kul, haha.
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback