Narnia!

Har städat hela nedervåningen, PUH!
Tycker jag är liiite duktig iaf :)
haha ikväll blir det bio med fina människor och middag! De gillar vi!
Gick ut å sprang/gick imorse innan frukost.
Sjukt vilka morgonben jag har!
Känns som om benen låg 3m bakom mig och fick verkligen dra fram dom haha!
Vart en lång (tidsmässigt) runda, tog väll en närmare 45min..
Och de kändes verkligen haha!
Inte för att jag blev speciellt trött, men nä, de va jobbigt.
Sen att jag bara sprang på vägen var ju inte heller så kul, finns så mycket
vildsvin här att jag inte vågar springa själv i skogen hehe..
Jaja, somsagt så blir de bio ikväll, ska förhoppningsvis se på Narnia!
Eller jag vill se den, hehe hoppas alla andra också vill :)
Kan ta med mig kameran så ni får lite bilder också :)
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback