NP: matte!

Gick.. faktiskt bättre än förväntat!
Så tänkte jag iofs förra året också, å då fick jag 1p ifrån IG haha,
men äh, de kanske gick bra iaf ;)
Vi får se!
Nu ska jag lämna de bakom mig iaf, skönt de :)
Jag var på stan idag, köpte ett par nya svarta(!) jeans, haha äntligen,
mina är sååååhäääääääär uttvättade..
Så de va skönt iaf :)
Och när jag kom hem och kollade igenom väskan kom jag på att jag köpt smycken också,
hihi då  blev jag glad :D
Jätte fina smycken från indiska, ett silverarmband och ett läderarmband,
undra vilket de blir ikväll.. ;)
Nu ska jag ta en äggmacka, och sen fixa mig lite, sen vidare på kalas hos farmor som
fyller år idag! :)

Tips!
Om du vill veta ifall du är allergisk mot någonting du äter, eller misstänker att du är de
finns det ett lätt sätt att ta reda på detta:

Det första du ska göra är att ta pulsen på morgonen i 60sek, som bör ligga runt 50-70 slag/min
sen efter att du ätit frukost tar du pulsen igen, om den har stigit med 10slag/min eller mer så är du allergisk mot något av de du just åt.

Har inte testat de själv, men kan ju vara ett bra sätt att testa sig själv på :)
Skulle gjort de imorse, men glömde, haha.
Jaja, hörs senare! puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback