PW

Det blev en fin halv-powerwalk denhär varma(!?) kvällen.
Eller, varm å varmt, lagom, var vääärldens motvind på ditvägen
medans an nästan fick skjuts fram på hemvägen, haha!

Dock blev de ingen "svett powerwalk" men hade någorlunda bra tempo iaf :)
Så de kändes bra!
Nu blir de en spirulina-smoothie och så skulle jag ha kollat på en film som gick på tv,
kan jag de?
Nä..
Tv;n i datan verkar inte funka(?) så får gå ner och kolla ifall jag har nått bra
på min data, hoppas på de bästa!
Imorrn blir det träning inför NP i matte, springtur? Sjukt sugen nu! och faktiskt,
lite matlagning (haha) hittat några goda och nyttiga recept jag bara måste testa,
ni får höra om de imorrn ;)
Hörs! puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback