seeg

Sjukt va seg man blir när man slutar tidigt..
Och nu blåser de så mycket att jag inte vet om jag vill gå ut längre..
Fast!
Kom på att jag kan ju köra ett paolo roberto pass här inne :D
ja! smart där :) 

Har fått i mig lite blåbär och fil, de blev en juice ändå på selleri, äpplen och morötter, yummi.
Får väll se till att fixa lite musik och sätta igång med passet!
Jag sa ju att jag skulle stretcha nu varje dag (så ofta jag kunde) 
Men har faktiskt glömt bort de, så de får bli stretching idag också
så får vi se ifall vädret lugnar ner sig mot kvällen :)

Jaja, vi hörs senare! 
Puss
Haha, Paolo la ut bilder på sig själv, för jämnlikheten!

"Paolo Roberto vill slå ett slag för jämlikheten.

Därför viker han ut sig.

- Det är så mycket fokusering på kvinnor och utvik. Hela den diskussionen känns förlegad. Lägg krutet på att slåss för lika lön och lika rätt till viktiga maktpositioner i stället, säger riksdagskandidaten."

 

 

 

Haha, Keep the good work up!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback