skön dag.

Slutade kl 1 idag, sköööönt!
Dock inte lika skönt att behöva gå till ICA för att hämta ut mitt paket,
efter en liten bit så får jag ett sms av mamma att paketet inte kommit fram än,
och då ser jag min buss komma..
Det va svinkallt och blåste snö upp i ansiktet,
så jag gjorde mitt bästa för att hinna till busshållplatsen,
gissa om busschauffören skratta när jag gick på: 
- haha visst har jag sett dig springa förut, men fan inte med armarna rätt ut i vädret.

Haha, jotack, de såg nog lite kul ut :p
Nu e jag hemma iaf och ska ta antingen en smoothie eller en juice, kan inte bestämma mig?
Visar sig va de blir :)

Hörs senare! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback