TIHI

Har haft fuuuuuuullt upp!
Slutade 9 igår kväll och skyndade mig in till stan,
åkte direkt bort till u-väsby och hade en trevlig kväll
med massa dans och trevliga människor.
Blev dock äcklad när jag ställde mig bakom baren och tog upp en flaska
som jag någon sekund senare insåg att det låg en inlagd död orm i,
FYFAN VA ÄCKLIGT.
Vem har sånt i en bar!?
Eller ja, okej, nu vet jag en som har de, men fyfan....
Var de vidrigaste jag sett.
Men annars så var kvällen trevlig, var trevligt folk och ja,
helt ok :)
Ikväll blir de kex och brieost mys hos mimmi och senare kanske nått
chill-grej hos en kompis.
Det visare sig :)

Och-
Jag dansar nykter!

Fyfan så kul de är att dansa nykter.
Och sjunga för den delen så allas öron får tinitus.
Love it.

Näääääämen. Jaja, vi hörs senare!
Nu måste jag, eller, vafan?
Nu blev de helt plötsligt mörkt?
FAN jag som skulle ut och springa.
Fanfanfanfanfan.

Va ska jag göra nu då?
Vill träna. borde träna.
Kan träna framför allt!
Också är de mörkt.

ååååååh jaja. hörrrrrrs herrå

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback