Trött!

mådde jätte dåligt igår kväll, inte dålig som i sjuk
utan jätte ont i magen?
Var dessutom jätte hungrig och jag som åt jätte mycket till middag..
Har väll en såndär period då man kan äta hur mycket som helst,
men fan, de är ju jätte jobbigt! haha!
så när jag kom hem igår åt jag en apelsin och en banan och fortfarande 
hungrig, nu däremot är jag jätte mätt, haha!
Kontsigt.

Jaja, imorrn jobbar jag från 7-13 så de e skönt, 
får hitta på något att göra då :) 

Funderar på att skaffa ett 10ggr kort på hälsoalliansen och testa på där,
typ gå på gruppträningar och sånt, så får vi se om jag börjar gymma någon annanstans. 
 De visar sig!

Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback