WOW

Vilket drömpass!
Det blev en springtur, jag som inte ens orkade gå ut och gå!
Men jag kom iaf ut, och kände mig lite små seg och orkade inte så mycket,
sen började jag springa, och de bara rullade på!

Jag tävlade inte mot tiden och jag räknade inte kilometrarna utan sprang
helt efter mig själv och vad jag kände för,
och tänka sig, jag sprang hela rundan!
Rätt bra tempo hade jag också, och de va så himla skönt!
Kände mig mycket bättre och insåg att de enda min kropp behövde var att
få sträcka lite på benen, för nu, nu är jag på topp igen tack vare
springturen!
Tack min älskade ipod för motivationen, haha!

Nä men de va underbart!
Kändes så himla bra och skönt att kunna springa igen JIPPIE!

Sen blev det ett Roberto pass, ben och mage, skönt!
Och självklart stretch, och idag höll jag tiden! haha, 30min blev de ;)

Sååå nu är min träning avklarad för dagen, och jag vill bara ut igen!
och igen och igen och igen!

Haha, jaja, vi hörs senare! Puss :)



BTW ska fixa en ny kategori:
Kost och träning,
Så fort jag får tid till att fixa designen, imorgon kanske? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback