I'm back!

Back in town! 
Nu är jag helt utvilad :)
Veckan har beståt av träning, god mat, wakeski åkning, båt, härliga kvällar och massa mer! 
Kanske inte lika bra läge som förra året,
vi hade nämligen en tågräls som gick precis bakom huset där tåget åkte x antal ggr/dag...
Inget vi fick veta i  beskrivningen i huset, förstås! 
Menmen, man vänjde sig! 
Sååå, nu är jag helt återställd och har ett härligt sommarlov att se framemot :) 

Redan imorgon kör jag igång, ska nämligen lära mig michel jacksson dans! 
Haha, lite spontant sådär blev jag inbjuden av min syster som skulle dit, och
eftersom jag inte hade så mycket för mig så varför inte?
Ska bli kul att prova! :) 

Nu blir de lite te, sen sovdags! 
PUSS hoppas alla haft en fin vecka! 
(kommer massvis med bilder snart!)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback