åska!?

Har sån sjuk huvudvärk...! 
Säkert åska eller nått på G, de är sånt tryck i luften..
Jaja!
Har vart i skolan, inte lugnt idag! 
Började redan på morgonen med eng, skit mycket jobb där..
Sen lugnt 2 lektioner, lunch, faktiskt rätt god lunch! 
coscosgratäng med olika grönsaker och dressing :) 
Sen psykologi, satt i något som kändes som flera timmar och jobbade..

Sen drev jag runt lite på stan och sen vidare hem!
Nu har jag tagit lite mellanmål, 1knäckebröd macka med skivad banan, curry och kaviar!
Hahaha trodde aldrig jag skulle våga mig på de, men tro de eller ej,
de va riktigt gott!
Faktiskt, trodde inte de, men prova! de låter konstigt men de smakar gott :) 

Hoppas ni haft en dag utan huvudvärk!
Peace :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback