Det snurrar i min skalle.

Grym kväll igår måste jag bara säga!
Först var jag på W's student, och åt god middag med massa mys,
sen blev det klassfest + några andra roliga som kom, och det vart en
grym kväll och tack till alla som var där och bidrog till stämningen ;) 

Jaja, har varit på examen-lunch, min kusin Johan tog nämligen examen!
Grattis!
Sen blev det en tripp på stan och fick med mig en vit tubtopp hem som jag
letat efter lääänge..
Får se hur de blir ikväll, ska åka till W, men vet inte riktigt när..
Jaja, de visar sig!
Ha en bra kväll :)
Puss


Från helikoptern dem sprang ut från :)


Vart huuur mycket bilder som helst, så lägger bara upp demhär nu :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback