:)

Nä blev äggmacka idag till frukost istället,
men gott för de! :)

Jag hoppas på att dagen blir bra iaf, har en heldel att fixa,
så egentligen har jag inte alls lust att åka ut till brandstationen och
ha massa lekar.. Visst, de är ju kul, men inte när man har massa annat i tankarna.
Men, vi får se hur de går, de löser sig nog!
Hade jättesvårt att få ihop allt igår, vilket resulterade i att jag låg och vände
o vred mig i sängen utan att kunna somna,
jobbigt när man har lite för mycket att göra en dag och har haft lugnt
alla andra dagar.. haha :p
Jaja, nej nu har jag fått i mig en god frulle iaf!

Ha en bra dag, vi hörs!
Bild från förra året i juli

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback