Fullt ös medvetslös

Har vart på W's studentmottagning idag,
uppe sen kl halv 8 imorse och fixade och hjälpte till, puh!
Blev massa(!) god mat till lunch, grillad oxfilé, lax och kyckling,
samt FULLT av exotiska frukter! Och de var huuuur mycket som helst,
så jag åt en fullproppad tallrik av massvis med frukt,
melon, vindruvor, ananas, mango, physalis, kiwi, sallad, granatäpple, tomater, paprika
och massa mer, hur gott som helst!
Till efterätt blev det kladdkaka med fudge överdag, daim cheescake och marängtårta och
kilovis med jordgubbar!
haha, oj vad jag åt!!
Blev massa frukt över, så jag fick med mig en hel ananas, en halv vattenmelon och 2L jordgubbar..
Inte så illa!

På tal om ingenting så börjar jag jobba imorrn..
Haha nej, de känns faktiskt lite kul om jag ska va ärlig!
Nu ska jag fixa lite tills imorrn, har inte sovit nå bra heller så är SUPER trött!
Hörs senare! 
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback