Går mot bättre tider.

Jodå, de löser sig mer o mer nu med allt,
försöker ta en sak i taget och ta mig igenom den innan jag börjar med nästa sak,
och det går ganska bra.
Har lite grejs kvar i eng, men den får jag se till att ordna ikväll. 

Tog mig ut på en 17km lång cykeltur för att rensa lite tankar,
de va skönt!
Slapp tänka och kunde bara njuta :) Eller iaf om man är som mig och njuter av träning,
haha!
Det var en skön cykeltur iaf, så kanske man kan säga :)
hehe, skippade lekarna på viktoria idag också.. tråkigt, men vad ska man göra?
Var tvungen att gå på stan och hade inte riktigt fullt med ork till att åka dit
och sen tillbaka till stan igen,
nä. Så tråkigt, men så blev de! 

Jaja, nu hoppas jag att päronen kommer hem snart så man kan börja laga mat :)
Hörs!
Puss
Mmmmh skulle inte tacka nej till dethär just nu..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback