Klagar inte..



Nä, jag klagar inte på min superfruit-frukost!
Jag gjorde ett undantag idag för att vi har ingen havremjölk kvar, och ingen
soyayoghurt, den tog slut snabbare än jag trodde..
Så jag gjorde ett undantag och mixade blåbär med yoghurt (med smak av kokos banan å ananas.. mmmh) 
och naturell fil, hällde upp i ett fint glas och toppade med skivad banan och blåbär,

Sen pressade jag en morotsjuice i centrifugen,
då hade jag:
morötter, kanske 5st?
1rött äpple
1grön/gult äpple
1liten bit ingefära
Och MUMS!
Där har vi min superfruit frukost!
Till de blev det grönt te, orientaliskt :)

Så, ni förstår, jag klagar inte på min frulle.. den var godare än godast!! :) 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback