Men jaaaaaa.

Haha OKEJ, nu så kan vi spola tillbaka tiden en sisådär 5 veckor
kanske, eller något sånt.
Eller nej fresten, de va nog inte så mycket bättre då heller.
Fick hem betygen idag, haha.
Skrattirriterande :)
MEN skitsamma, jag lever, höll på att dö idag, i snigelfart dock på willys parkering,
så de va kanske inte dödsfarligt egentligen, men, vi kan ju säga att
körkortet hamnar på hyllan ett tag :) 

Så, kan ju säga att dagen inte varit den bästa,
men under tiden jag va på jobbet så var ju detmesta bra iaf :) 
Haha, en annan sak som är väldigt roligt är att jag fått en överansträngning i knäet,
tror jag att de är iaf. 
Får ont när jag står och går, passar bra när jag har ett stående och gående jobb!
Jag hoppas bara på att de går över snart,
har ingen lust att vila, men jag antar att de är de enda jag kan göra just nu,
så lika bra att göra de! 

Äh, skönt att få klaga av sig lite. 
Blir inte så mycket bloggande nu, har fullt upp med allt, och ja,
då blir de såhär.

Puss!
Kör ditt eget race

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback