Sicken dag!

Haha, började, som vanligt, med att plocka skräp.
Shit vilket kul jobb jag har! 
haha nej, men med lite roliga människor så går minuterna iallafall.
Sen att det inte är de mest glamourösa jobbet, spelar ingen roll faktiskt,
blir härdad ist, får se de från den sidan ;) 

Haha, Nää, har vart en bra dag trots allt. 
sorterat elektronik hela eftermiddagen, måste säga att man hittar lite kul saker faktiskt.. 

Ikväll blir de ut, planen är att sätta oss på framfickan, har bokat bord nu,
så vi trotsar vädret (är iofs tak men, ja) och sätter oss utomhus,
precis som de ska va! 

Sen imorrn så firar vi min älskade syster och jag har (som ni kanske läst) förberett
tårtan i flera dagar! Hihi kommer bli SUPERO!
Är hungrig nu, men höll mig väldigt mätt på min sallad gjord på
avokado, quinoa, tomat, gurka, LITE lax (eftersom jag inte gillar lax.. äter de endast för
de nyttiga fettet, haha!) gojibär och lite annat smått å gott,
va faktiskt gott, förutom laxen då som jag mådde illa av, haha!

Nä men ikväll och imorrn blir en bra dag, även fast jag glömt mitt smink hos Wille,
men så farligt är de ju inte.
På tal om de så får jag träffa min älskling imorrn! Mys :) 

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback