Sjukgymnast!?

Kollar runt lite om olika sjukgymnaster, borde verkligen kolla upp mitt knä!
Igår hade jag inte ont, så drog ut på en springrunda, ca 6.5km,
men fick ont i slutet av rundan, så de är ju nått som är fel..

Jaja!
Gårdagen var kul!
Blev sillunch, åt tills jag mådde illa bara tanken på sill, haha!
Sen drog pappa och W ut å vindsurfa och jag stack ut på en löprunda,
och avslutade rundan med ett dopp vid bryggan, kallt! 
Sen blev det middag, grillad lax och tonfisk och halloumiost, yummi! 
Till det massa grönsaker, bönor, potatissallad och annat gott!
Och till efterrätt blev det hemmagjord glass alá me,
MUMS säger jag bara! 
Huuur gott som helst, lägger upp receptet snart! :) 

Men, det blev en lyckad dag igår!
PUSS!

Blir en bild från förra året, tog inga bilder iår.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback