SKOR SKOR SKOR!

Jag skulle göra malåda till imorrn, istället fastnade jag framför
nellys sommarrea och klickar hem skor... oj oj oj!
Nej, nu måste jag ge mig! 

Iallafall, stack ut på en runda, hehe väl ute så vart jag så sugen på att
springa, så.. de blev en spring/powerwalk runda! 
Så jag sprang och gick när de gjorde ont, men som tur va så kunde jag
springa nästan hela rundan efter en lååång uppvärmning. 
Det blev hela 9.55km och jag är supernöjd! 
väl hemma blev det stretching och nu känner jag mig på topp, again! 

Till middag blev det massvis med grönsaker, quinoa, keso, ägg och annat smått å gott,
avslutade med vattenmelon och te, mumma! :) 

Så, nu till morgondagens lunch..
I brist på fantasi, så kör jag på en sallad med quinoa och lite annat.
I min sallad brukar jag alltid ha i nötter, gojibär och ibland katrinplommon.
Det är supergott!
Och dessutom, när gojibären ligger i blöt så sväller dom upp och blir mycket godare!
Så jag har lite allt möjligt i min sallad, ringlar över olivolja och har i det jag tycker
är gott helt enkelt :) 

Puss!
Bild härifrån

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback