Sööööndags chill.

Tagit en välbehövlig powernap på typ 1h.
Skulle behövt 5h + lite nattsömn på de, men äh! Lever iallafall. 

Nu börjar jag piggna till och har hunnit bli lagom hungrig till middagen, nice
för det blir gott småplock till middag ikväll! ÅH jag gillar söndagar <3 
Har fixat matlåda också, blir lax imorrn, gott!
Dock så ser nu är att mina matlådor harvarit hel vegetariska och (oftast) glutenfria!?
haha!
Men, de är bra! 
Hade faktiskt tänkt att jag skulle börja äta mer vegetariskt, så de passar ju!
Fast detdär med glutenfria hade jag inte ens tänkt på, men vi äter inte så mycket
pasta och grejer här hemma, så vi har oftast quinoa istället, och då blir de att man tar av de.

Jaja, nog om de!
Nästa vecka blir jobb, sista jobbveckan nu! WIHO :) 
Hoppas på en riktig dundervecka gällande träningen, är grymt peppad nu!
Och självklart hoppas jag på att vädret håller i sig så vi kan åka ut med båten å
åka lite trickskidor oh wakeboard! När vi åker ner till småland ska jag prova mig på slalomskidan igen,
efter 1 eller 2år typ.. haha!
Nä, sååååå, som vanligt så hoppas vi alla på en bra vecka next week,
och faktiskt, så är de bara du som har kontrollen över hur din vecka blir! 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback