15:03

Åkte hem fårn skolan idag, mådde inte alls bra.
Ont i magen så jag (nästan) dog och nä fy.
Ska ut på en promenad snart så det kanske känns lite bättre,
men fyfan mådde alldeles illa i skolan,
går som i vågor lixom, för tillfället mår jag ganska bra,
men kan vända lika snabbt..

Känns inte så bra att de inte blivit av någon träning, speciellt inte
nu när jag har ett mål att nå!
31maj så MÅSTE min kondis va på topp för då ska jag se ifall jag nått
mitt mål eller inte, och jag vet att som den tävlingsmänniska jag e 
(när det gäller sånt iaf) så kommer jag bli väääldigt ledsen om det inte går.
Så fan, bara att köra på iaf!
Hoppas på att må bättre imorrn iaf.
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback