Dans Fuego!

efter en lååång sovmorgon fick jag (nästan) springa iväg till bussen
och gå på 2 lektioner, haha rätt skönt!? :)

Sen blev de resebyrån och reserverade resan till magaluf i sommar!
och vidare till bibblan och låna bok till engelskan, blev någon beck bok
som jag inte ens förstod vad den handla om men, eh, de är bra!
Och såklart dans!
Första gången jag provade på denhär dansen, men de va kul!
Det ärju i stortsett samma sak som Zumba,
det va lite halvsvårt, men inte så jätte jobbigt faktiskt..
blev väldigt besviken för attt på reklamen visar dem massa svettiga
människor, så jag tänkte: YES skönt att få svettas lite!
Men nää.. så jobbigt var de faktiskt inte..

Jaja, det var kul iaf och de är ju huvudsaken!
Nej nu ska jag dricka upp mitt te :)

Och, juste, semlan var god!
Jätte god faktiskt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback