Idag har varit en sjuklig dag.

Yes! Idag har jag varit sjuk, men åkte till skolan ändå, var faktiskt inte
så överdrivet sjuk iaf :)
Gjorde svenska redovisningen som gick.. rätt bra!
Om man säger såhär; de kunde gått värre, men de gjorde de inte!
och de är jag tacksam för :)
Har fått i mig lite mellis nu, var grymt hungrig när jag kom hem!

Har hängt på reseman med typ.. 12 pers?
Nu helt plötsligt är vi fullt av folk som ska åka utmolands tillsamans!
Känner knappt hälften av dem, men kul ska de bli för de ;)
Vi åker till turkiet, Alanya i slutet på juli nu i sommar,
GRYMT kul ska de bli! :D

Denhär veckan har jag massvis att se framemot: 
  1. Mina papper från landstinget som säger att jag får börja övningsköra
  2. mina skor som bör komma på onsdag!
  3. Min uttöjning som jag beställt :))))
  4. få träffa min älskling
  5. våffeldagen på fredag JIPPIE (haha)
  6. nytt studiebidrag (vilket innebär mer pengar till mitt sparkonto! WIHO :D)
Ja, ungefär så ser de ut :)
Så blir massa kul denhär veckan! 
Hörs senare nu ska jag dricka upp mitt te :)
Puss
Såhär kul har vi på våra akutmedicin lektioner,
Har faktiskt lärt mig HLR (hjärt&lungräddning) på barn från 1år och upp till puberteten idag,
känner mig lagom stolt sådär :)
Tess har fått en ny vän :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback